بهترین اخبار

اخباری مختصر درباره کلش رویال و کلنز

بهترین اخبار

اخباری مختصر درباره کلش رویال و کلنز

بهترین اخبار بروز دنیا درباره کلش رویال و کلنز به سایت ما بیاید و دیدن کنید حتما راضی میشوید

بایگانی
آخرین مطالب

خبر۱

پنجشنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۳:۰۰ ب.ظ
با سلام من امیرمحمد هستم مرسی از بازدید هاتون . من اینجا بعضی از اخبار مهم کلش رویال و کلنز رو براتون مینویسم ... یه درخواستی از شما دارم ..فقط منو یاری کنین در بازدید هاتون💪👈
  • امیرمحمد حجازی

نظرات  (۵)

  • امیرمحمد حجازی
  • خبری جدید رسید کلش رویال و کلنز سربازی جدید میخواهند وارد بازی کنند به زودی اسمشان را خواهم گذاشت

  • امیرمحمد حجازی
  • اگر خواستید من را در اینستا گرام ببینید به ایدی من مراجعه کنیدamirmohamad_hr
  • امیرمحمد حجازی
  • لطفا فالوو کنید
  • امیرمحمد حجازی
  • با تشکر از مدیر سایت فارس روید که از بلاگ فای من تقدیر کرد
    Wow

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی